:: Welcome ::


ترجمه ی آهنگ Bu Muydu Gunahim از آلبوم Geber

 

این بود گناه من ؟؟!!


Gözlerin Gözümde Ellerin Elimde

چشم تو چشم هم ، دست تو دست هم


Hayal Etsem De Ne Faydası Var Ki


اگه خیال بافی هم بکنم چه فایده ای داره!


Sensiz Hayat Zormuş Darmadağın Olmuş

بی تو زندگی سخت و از هم  پاشیده شده


Her Gün Ağlasam Bile Ne Faydası Var Ki


اگه هر روز گریه هم بکنم چه فایده ای داره


Söyle Sana Ben Ne Yaptım

بگو چی کارت کردم


Canım Dedim içime Attım


جز اینکه بهت جان گفتم و درد و غصمو تو خودم ریختم


Belli Ki Başka Birine inanıp Ta Gittin


مثل روز روشنه که به یکی دیگه باور داشتی و رفتی


Ben Sadece Sana inandım


من فقط تو رو باور کردم


Canım Dedim içime Attım


بهت جانم گفتم و درد و غصمو تو خودم ریختم


Belki De Ölümüne Taptım


شاید هم تا حد مرگ دوستت داشتم
(با شور و شوق و عاشقانه دوست داشتن)


Bu Muydu Günahım


آیا این بود گناه من ؟؟؟


Sen Benim Canımsın


تو جان منی


Dilimde Duamsın

مثل دعا بر زبانمی


Duyulmazsa Bu Sesim


اگه این صدایم شنیده نشود


Ne Faydası Var Ki


چه فایده ای داره؟!


Sensiz Hayat Zormuş


بی تو زندگی سخت شده


Darmadağın Olmuş


از هم پاشیده شده


Hergün Ağlasam Bile


هر روز گریه هم بکنم


Ne Faydası Var Ki


چه فایده ای داره ؟!


Söyle Sana Ben Ne Yaptım


بگو چی کارت کردم


Canım Dedim içime Attım


بهت جانم گفتم و درد و غصمو تو خودم ریختم


Belli Ki Başka Birine inanıp Ta Gittin


مثل روز روشنه که به یکی دیگه باور داشتی و رفتی


Ben Sadece Sana inandım


من فقط تو رو باور کردم


Canım Dedim içime Attım

بهت جانم گفتم و درد و غصمو تو خودم ریختم


Belki De Ölümüne Taptım


شاید هم خیلی بهت اهمیت دادم


Bu Muydu Günahım

آیا این بود گناه من ؟!

 

http://cdn.persiangig.com/preview/kX9qEKXFmm/%D8%AE%D8%B7%202.png

 

ترجمه ی آهنگ Bir Daha Oldim از آلبوم Geber

 

یک بار دیگه مُردم

 


Hayatımdan Bezmiş Yüreğim

دلم از این زندگی به ستوه اومده


Yana Yana Kül Olmuş Kalbim


قلبم از شدت سوختگی تبدیل به خاکستر شده


Saklamayın Boşuna Benden


الکی از من قایم نکنید


Bir Yabancı Aşka inanmış


عشق یکی دیگر رو باور کرده


Duyduklarım Yalan Değilmiş


شنیدهام دروغ نیستن


Onu Ben Artık Artık Af Etmem


اونو دیگه نمی بخشمش

 

Sevdiğim Artık Ellere Yar Olmuş


اونی که من دوسش دارم الان یار دیگران شده


Bitti Derken Bir Daha Öldüm


وقتی گفت عشقمون تموم شد ، یه بار دیگه مَردم


Canım Dediğim Başkasına Can Olmuş


اونی که بهش جونم میگفتم حالا جون یکی دیگه شده


Seven Kalbimi Mezara Gömdüm


قلب عاشقمو تو قبر دفنش کردم

http://cdn.persiangig.com/preview/kX9qEKXFmm/%D8%AE%D8%B7%202.png

 

ترجمه آهنگ Geber از آلبوم Geber

 

 

Geber

 
ایکاش بمیری !(آرزوی مرگ کسی رو کردن)


Of Be Ne Yanıyordum

اوف از آتیش عشقت  میسوختم


Of Be Ne Bitiyordum

 
اوف داشتم از دست میرفتم

 
Senin için Deli Gibi Okuluma Gitmiyordum


به خاطر تو به مدرسه نمیرفتم


Of Be Aklımda Kalmadı

 
اوف دیگه عقلی برام نموند


Of Be Bu Ne Azaptı


اوف این چه جور عذابیه

 
Volta Atıp Ortalarda


این ور و اونور میرفتم


Sersem  Gibi Dönüyordum


مثل احمقا میچرخیدم  


Sövdü Gelmişime Sövdü Geçmişime

 
به اول و آخرم بد و بیرا میگفت


Bugün Bana Yarın Sana

 
مگه نگفتم دیر یا زود


Döner Gelir Demedim Mi


به خودت برمیگرده

 
Yerden Yere Vuruluyorsun Git Gide Eriyorsun


همش داری میوفتی و کم کم محو میشی


Pişmanlığın Dibine Vurmuşsun

 
خیلی هم  پشیمون شده ای


Seni Böyle Görmek Zevkli

 
تو رو اینجوری دیدن خیلی لذت بخشه


Canıma Öyle Bir Değmiş Ki


خیلی هم دلم خنک شده


Acımadım Ki Sana Ben Hatta Yetmez

 
دلم به حالت نسوخته و حتی اینم کافی نیست

 
Geber Offf Ey Hain

 
برو بمیر ای خائن


Geber Offf Ey Zalim


بمیری ایکاش ای ظالم


Allah Belanı Vermesin


خدا بلا نصیبت نکنه


Sen Zaten Belanı Bulmuşsun Geber


چونکه الانشم بلا نصیبت شده ، بمیری ایشالا


Geber İnşallah


ایشالا بمیری !

 
Geber evelallah


به اذن خدا بمیری

 
Allah Belanı Vermesin


خدا بلا نصیبت نکنه

 
Sen Zaten Belanı Bulmuşsun Geber


چونکه الانشم بلا نصیبت شده ، بمیری ایشالا



ادامه مطلب

برچسب ها 2017 Cevir Geber Album Ismail Yk Turk Show

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات ارسال شده


    نویسندگان

  • Am ir(18)
  • جستجوگر

    شبکه اجتماعی

    مترجم بیان


    برچسب ها

      Ismail Yk 2017 Turk Show Turkish clip 2016 Geber İsmail YK Video Mustafa Arapoğlu Yeni Resim Yeni Yeni Sarki Studio Geber Album Cevir Solo Album 2002 Mini Album Sevenler Icin Canli Single Track ZatenAyrlicaktik Yakinda Teaser Slow Addres Orginal Yurtseven Kardeshler Full Album